Ansøgningsskema om midlertidig overnatning
Til godkendte folkeoplysende foreninger
Ansøgningsfrist: 1. august 2025
Læs mereDer er to ansøgningsrunder med ansøgningsfrister den 22. maj og 1. august 2025.
Læs mereSæsonansøgningerne er fordelt, og der åbnes for booking af ledige tider i den kommende sæson.
Læs mereGodkendte folkeoplysende foreninger i Frederikshavn Kommune kan søge om, at låne kommunale lokaler, der er godkendt til midlertidig overnatning, i forbindelse med større idrætsarrangementer, stævner og lignende, i op til 7 døgn.
Bemærk, at overnatningen ikke må anses som konkurrenceforvridende overnatningsvirksomhed.
Det er kun jeres medlemmer, stævnedeltagere, trænere, ledere og ansvarlige personer der må benytte de kommunale lokaler til midlertidig overnatning. I skal være til stede under hele arrangementet.
For at låne kommunale lokaler til midlertidig overnatning skal I sende en ansøgning via ansøgningsskemaet nederst på siden.
Det er vigtigt, at I søger om overnatning i god tid - senest fem uger før første overnatningsdøgn. Dette sikrer, at Frederikshavn Kommune kan yde den bedste service i forbindelse med jeres overnatning. Ansøgninger, der modtages senere, kan blive afvist.
Midlertidig overnatning sker i henhold til Bygningsreglementets regler for midlertidig overnatning.
Lokalerne stilles vederlagsfrit til rådighed med el, varme og rengøring. I vil blive faktureret for alarmudkald, manglende oprydning og ekstraordinær rengøring. I har erstatningsansvaret for eventuelle skader under arrangementet.
Annullering af overnatning skal ske senest 30 dage inden første overnatningsdøgn til Fritid og Folkeoplysning. Hvis I annullerer senere, kan I blive faktureret for eventuelle planlagte omkostninger i forbindelse med arrangementet.
Hvis I ikke er en godkendt folkeoplysende forening, eller hvis I ønsker at overnatte et andet sted end de kommunale skoler, skal I gøre følgende: